OFERTA NOASTRĂ
Toate spațiile au locație centrală, în inima Bucureștiului
ZONĂ DE CO-WORKING
Zilnic
30 € + TVA
/persoană
- Acces (program recepție: 08:00 – 19:00), inclusiv în weekend
- Acces gratuit la sala de ședințe mică (până la 4 persoane) în funcție de disponibilitate
- Chicinetă cu cafea, ceai și apă filtrată gratuite
- Imprimantă / scanner / xerox
- Internet wi-fi securizat de mare viteză
- Recepție și asistență din partea echipei noastre la fața locului
- Security, servicii de Cleaning și utilități
- Complet mobilat cu mobilier modern, inclusiv scaune ergonomice
Saptamanal
120 € + TVA
/persoană
- Acces (program recepție: 08:00 – 19:00), inclusiv în weekend
- Acces gratuit la sala de ședințe mică (până la 4 persoane) în funcție de disponibilitate
- Chicinetă cu cafea, ceai și apă filtrată gratuite
- Imprimantă / scanner / xerox
- Internet wi-fi securizat de mare viteză
- Recepție și asistență din partea echipei noastre la fața locului
- Security, servicii de Cleaning și utilități
- Complet mobilat cu mobilier modern, inclusiv scaune ergonomice
Lunar
350 € + TVA
/persoană
- Acces 24/7, inclusiv în weekend
- Acces gratuit la sala de ședințe mică (până la 4 persoane) în funcție de disponibilitate
- Acces gratuit la orice altă sală de ședințe – 1 oră / zi, cu rezervare prealabilă
- Chicinetă cu cafea, ceai și apă filtrată gratuite
- Imprimantă / scanner / xerox
- Internet wi-fi securizat de mare viteză
- Recepție și asistență din partea echipei noastre la fața locului
- Security, servicii de Cleaning și utilități
- Complet mobilat cu mobilier modern, inclusiv scaune ergonomice
BIROURI
Lunar
începând cu 450 € + TVA
(în funcție de dimensiunea / capacitatea biroului)
(în funcție de dimensiunea / capacitatea biroului)
- Acces 24/7, inclusiv în weekend
- Acces gratuit la sala de ședințe mică (până la 4 persoane) în funcție de disponibilitate
- Acces gratuit la orice alta sală de ședințe – 1 oră / zi, cu rezervare prealabilă
- Chicinetă cu cafea, ceai și apă filtrată gratuite
- Imprimantă / scanner / xerox
- Internet wi-fi securizat de mare viteză
- Recepție și asistență din partea echipei noastre la fața locului
- Security, servicii de Cleaning și utilități
- Complet mobilat cu mobilier modern, inclusiv scaune ergonomice
- Posibilitatea de a stabili sediu / punct de lucru (valabil pentru închiriere minim 12 luni)
ADRESĂ DE CORESPONDENŢĂ
Basic
80 € + TVA
/lună (minimum 12 luni)
- Adresă de corespondență (sediu) 12 luni
- Primirea corespondenței
Premium
150 € + TVA
/lună (minimum 12 luni)
- Adresă de corespondență (sediu) 12 luni
- Primirea / scanarea / livrarea corespondenței
- Acces timp de 5 zile / lună în zona de co-working
- Acces gratuit la sala de ședințe mică (până la 4 persoane) în funcție de disponibilitate
Serviciu suplimentar pentru pachete de adrese virtuale
- Încorporare firmă / companie – formalități legale